Standy na ulotki – efektowna reklama wizualna

Ulotki to wciąż jeden z najpopularniejszych sposobów na przekazanie aktualnym lub potencjalnym klientom informacji na temat naszej firmy, nowych usług i produktów, zbliżającego się wydarzenia, promocji itp. Jednym z poważnych błędów, popełnianych przez firmy korzystające z tej metody promocji, jest zostawianie ulotek w mało atrakcyjnym, wręcz niewidocznym miejscu. Jak znaleźć ciekawość klienta w gąszczu innych materiałów reklamowych? Kluczem do sukcesu jest odpowiednio skonstruowany i wykonany stand na ulotki.

Rodzaje standów

Stand, jak sama nazwa wskazuje, to stojący element promocyjny, wykonany z kartonu lub tworzywa sztucznego. Jego podstawową zaletą jest bycie widocznym dzięki umiejscowieniu najważniejszych treści, haseł reklamowych bądź obrazów na poziomie wzroku odbiorcy. Wśród dostępnych na rynku standów znajdziemy przeróżne kształty i formy. Standy na ulotki jednak rządzą się swoimi prawami – tutaj przede wszystkim powinniśmy przemyśleć, jakie materiały chcemy zaprezentować, ile rodzajów oraz jakim miejscem dysponujemy.

Wśród popularnych modeli warto zwrócić uwagę na:

-standy jedno- lub dwustronne – zaletą standu jednostronnego jest możliwość postawienia go niemal wszędzie i wykorzystania nawet niewielkiej powierzchni, stand dwustronny z kolei posiada możliwość umieszczenia dużej ilości, zróżnicowanych materiałów. Istotne jest jednak dobre przemyślenie jego lokalizacji;

-typ kieszeni – każdy stand posiada określony system przytrzymujący materiały. W zależności od modelu, mogą to być kuwety, dobre na dużej ilości, grube materiały, a także półki, których umiejscowienie, wygląd i wielkość zależą od potrzeb klienta;

-możliwość złożenia – standy składane to doskonała opcja na różnego rodzaju wyjazdy, eventy, prezentacje. Standy składane do formatu walizki można z powodzeniem przewozić i rozkładać w kilka sekund;

-regulacja nóżek – zmiana wysokości nóg pozwala na wypoziomowanie stojaka, ustawionego na nie zawsze równym podłożu. To gwarantuje jego stabilność i efektowną prezentację;

-stand na kółkach – zakończenie stojaka czterema, ruchomymi kółeczkami pozwala przestawiać go w dowolnym kierunku. Taka mobilność przydaje się w dużych biurach lub sklepach.

Ulotki ze wsparciem

Oprócz standów na same ulotki, w ofercie znajdziemy również stojaki z miejscem na plakat lub logotyp. Taka możliwość pozwala przykuć uwagę odbiorcy, kiedy jest jeszcze daleko, tym samym zachęcając go do zapoznania się z materiałami. Dobrze zaprojektowany materiał graficzny oraz odpowiednio dobrany stand na ulotki to duże ułatwienie w drodze do sukcesu.

Dodaj komentarz