Tablice do biura

tablicaPrzywykliśmy do tego, że tablice to typowe wyposażenie klas lekcyjnych. Jednak tablice w różnej formie mogą okazać się przydatne również w biurze. Chodzi tu zarówno o standardowe elementy wyposażenia znane nam ze szkoły, po których pisze się bez problemu ścieralną kredą, jak i tablice korkowe, które pozwalają na przypinanie kartek z informacjami i przeróżnych notatek. Poza tym, czasem pojawiają się tablice magnetyczne. Pełnią funkcję podobną do tych korkowych, jednak materiały przypina się do nich przy pomocy magnesów, a nie pinezek czy szpilek.

Tablica w biurze sprawdza się głównie w gabinecie, w których często organizowane są spotkania dla pracowników. Takie akcesoria mogą pomóc w szkoleniach czy w wyjaśnianiu różnych kwestii związanych ze sprawami biznesowymi. Dotyczy to głównie tablic, na których można pisać. Warto nadmienić, że poza tymi typowymi, szkolnymi, w sklepach znaleźć można także tzw. tablice suchościeralne, po których piszemy markerem ścieranym podobnie jak kreda, jedynie przy pomocy gąbki. Bywają one jeszcze bardziej funkcjonalne od tych z kredą, ponieważ przy ich użytkowaniu nic się nie pyli, a osoba pisząca nie brudzi się.

Jeśli natomiast chodzi o tablice magnetyczne i korkowe, to znajdują one zastosowanie w większości biur. Poza tym, że przydadzą się szefowi, któremu z pewnością trudno jest spamiętać wszystkie istotne sprawy do załatwienia, to będą także udogodnieniem dla wielu pracowników. Mogą znajdować się w gabinetach poszczególnych pracowników, wisieć przy stanowiskach podwładnych, obok komputerów, a także znajdować się holu, gdzie cała kadra będzie miała do nich dostęp. Wtedy jedna wywieszona informacja szybko zostanie odczytana przez każdego pracownika.

Dodaj komentarz